Lördag

Publicerat: 2009-09-12 | 16:07:34   
Vaknade idag av att Louise ringde mej och sa att hon var påväg. Tänkte jag skulle ligga och kvar en stund eftersom jag låg så mysigt i babys famn. Sneglade lite snabbt på klockan och såg att den var 13.18. Shit Systemet! Kastade mej in duschen, en snabbsminkning och fort iväg med bilen. Tog systemet i haga, sedan åkte jag in till stan och köpte lite roligt partysmink. Köpte även lite dekorationer till mina naglar som jag tänka sätta mej och pilla med snart =)

Ikväll blir det utgång med Louise och boysen, Linda, Sofia och Angelina.



Ögonskuggor, eyeliner, flytande eyliner, och nageldekorationer =)



Mousserande!

Jag hatar att göra människor besvikna!

Nu ska jag kolla på Du är vad du äter, fixa naglarna och vänta på Louise =)
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0