Men ajeeee!

Publicerat: 2009-09-14 | 20:37:17   
Shit mina axlar tar kol på mej =(
Har så spända muskler att jag krampar varenda gång jag ska lyfta något lite tyngre. Inget roligt alls.

Kastade mej i ett hett bad när jag kom hem från jobbet. Hjälpte ett tag vafall.
Och nu har jag suttit en timma med Louises rispåse på axlarna vilket dämpar smärtan ganska mycket. Har även legat på spikmattan i en halvtimma och ska ligga där snart igen. Så imon är det säkert bättre.
Ska försöka gnälla till mej lite ala Louise massage imon av henne ; )



Imon är jag ledig och ska spendera hela min dag och kväll med Louise =)
Vi träffades hela helgen, igår och har pratat med varann i tel i över en timma idag, och ändå längtar jag massa efter henne.
Härligt tycker jag!

Ska även tvätta lite imon med, men då håller hon mej sälle och vi kan glutta film under tiden.
Linas kvällsbok it is!
Tänkte vi skulle svänga förbi Mediamarkt en snabbis också, för att kolla på ny data till Louise =)

Nu ska baby och jag kolla på Femte Elementet. Nice =) men innan dess ska jag sortera upp tvätten inför imon. Skönt när man bara kunna ta en tvättkasse och slippa sortera när man är trött som fan.
Tummen upp för det!

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0