Morgonstund

Publicerat: 2009-09-07 | 15:15:55   

Min baby ligger helt utslagen i sängen och snorar och harklar sej omvart annat. Tycker så himla synd om honom. Blir han inte bra till nästa vecka blir det till att åka upp till sjukan med honom.
Är jätterädd att han ska få svininfluensan, speciellt nu när han har sådant dåligt immunförsvar =(

Var ute på min raska morgonpromenix. Skönt att börja dagen med en sådan. Gick förbi apoteket också och köpte på mej massa förkylningspiller till S. Hoppas på att de ska dämpa lite vafall.

Jobb idag 16-21.30. 
Gottit att komma lagom till middagen ; )

Sedan ska jag hem och ro om min baby.



Nu ska jag till jobbelijobbet =)

Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0