Ny duschad

Publicerat: 2009-09-22 | 22:04:17   

Ny duschad och i babys mysisrock sitter jag i soffan med min älskade.  
Älskar kvällsmys efter man jobbat hela kvällen =)

Ska snart kolla på Andra Avenyn. Hade missat halva när jag kom hem så jag väntar tills avsnittet läggs upp på nätet istället.
Bra det där med internet haha.
Ska kolla på Ensam mamma söker också. Tycker dock det är lite väl perverst och pinsamt i år. Inte för att jag är den som är den, och röstar stort JA till snusk. Men lite för mycket tjat om rumpor, snusk och snask på en av mammorna.
Men självklart kan jag inte sluta titta på den ändå haha.
Lite dubbelt eller? Kanske?



Grymmeduschen =)



Nu ska jag pussa lite på baby. Sen  ska jag krypa ner i sängen och kolla på avsnitt på nätet.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0