Tvättid

Publicerat: 2009-09-09 | 12:56:02   
Sitter och väntar på att de sista maskinerna ska bli klara. Alltid på sin lediga dag ska man tvätta. Suck!



Trodde jag hade en tur när jag såg att ingen hade bokat in de andra maskinerna.
Glatt sprang jag upp i lägenheten och hämtade resten av tvätten. Fort som bara den gick det, så ingen annan skulle hinna före.
Men troligt att jag hade den turen. När jag kom ner till maskinerna satt det två rosa lappar Sönder.
Jag inte ska väl jag ha sådann tur inte!



Fan för det!

Baby ligger fortfarande och harklar sej i sängen. Han är så liten och ynklig, hade han varit några storlekar mindre hade jag tagit upp honom i min famn och pussat på honom.
Men nu är inte fallet riktigt så, han är istället flera flera storlekar större än mej så lite snuffs i nacken och kli i håret får det bli istället =)

Snart blir det morgonpromenix och sedan ska jag hämta mina nya kläder hihi.
Och ikväll slapp med syster och Kaktus.

Så det blir ingen kräftskiva då? S?

Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0