Segis

Publicerat: 2009-09-13 | 18:15:50   
En tokigt seg dag idag. Eller jag har gjort en massa men mitt huvud och kropp har känt sej som en segis hela dagen. Kan ju bero på det brutala utgången vi alla hade igår haha.
Grymme!

Fick panik idag när kylskåpet var tomt så jag fick pengar av baby så jag kunde storhandla. Baby skulle nämligen själv till Bliss och städa upp det sista från igår.
Så han kunde tyvärr inte hjälpa mej.
Vi brukar alltid handla tillsammans men jag kunde bara inte vänta.

Var dock inte speciellt kul att bära alla 100 kilos kassar själv. Men det var mitt egna fel.
Men nu har vi mat så det räcker resten av månaden.
Nice =)



Blev Netto idag.

Nu ska jag lägga mej en stund och vila sen blir det Slottskogen med resten av gänget =)
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0