Emelie Jonsson

Publicerat: 2009-09-09 | 00:58:04   
Har precis haft videosamtal med min älskade syster. Alltid när vi haft det kommer jag på hur mycket jag saknar och älskar henne =)
Hon är så fin.

Vi ska leka hela kvällen imon, äta våran paradrätt, kolla film och mysa tillsammans.
Wooohej!

Mysigt minne.
När vi bägge bodde i huset låg jag ofta i hennes säng och gosade in mej, dock vare sej hon ville eller inte thihi.
Då brukade hon släcka ner till kolsvart, tända en massa ljus och sätta på skivan Norah Jones come away with me. Så låg vi där och jag kände mej tryggare än någonsin.
Bästa stunden någonsin!
och tätt efter Apan och Bubblan haha.

Oj jag glömde nästan, Ninna ska ju självklart vara med imon också.
Mitt lilla hjärta



Filmtajm med baby, sedan sängen. Vi ska nämligen upp tidigt imon och tvätta =S
Hanna





Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0