Utgång toppat med slapp ingång

Publicerat: 2009-09-06 | 21:52:51   

Louise åkte precis hem,
har varit med varandra sen fyratiden igår. Hur trevligt som helst, som alltid =)

Igår började vi med middag och film tillsammans med baby och Magnus.
Mysigt när man ses och inte gör någonting, mer än slappar.



Slappis =)

Det var så roligt, för att innan Louise kom till oss.
Ringde hon och frågade om hon fick lov att bada hos oss. Hon hade tydligen inte gjort det på flera år.
Så jag gjorde iordning ett Spa ala Hanna till henne =)




Haha najs =)

Sedan gjorde vi oss iordning för utgång.



Jag och Loui Loui



Haha vad hände här?!





Louise kör playboystyle ; ) haha



Pose like hell!!!

Kvällen bar först av till Bliss där vi träffade på resten av gamla gänget.
Sedan drog Louisessorna och jag till Push.
När vi kom hem kollade vi på Bolt tillsammans med baby och åt stekt korv med ägg. Kanongod nattamat haha! 

Och idag då, så har vi legat i soffan, ätit pizza, vart ute på promenix och kollat på första avsnittet av Ensam mamma söker.
En helskön dag alltså =) 

Nu ska jag diska upp hade jag tänkt!
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0