17 nov 1995

Publicerat: 2009-09-17 | 00:46:05   
Kommer ni ihåg snöovädret i Göteborg  17 november 1995?

Jag minns att det var dagen då jag hade gått upp en hel timma innan pappa brukade väcka oss.
Jag hade i smygit upp och tagit på mej kläderna och bäddat sängen.
När jag kom upp nöjdare än någonsin, satt pappa inne i storarummet och läste tidningen. Fortfarande!
Han tittade på mej och sa
- Men snuttplutten vad gör du uppe och påklädd? Det har varit snöoväder så gå du in och lägg dej en stund så ska jag göra himlagröt. Det blir ingen skola idag.

- VA?!

Typsikt haha!




Vårat underbara hus 17 november 1995



Till och med balkongen till Empas rum fanns kvar då =)



Uthuset



Bilen i garaget hade samma regnr. som Kalle Ankas HEJ 313. Det kommenterades mer än ofta.
Tror det var därför vi sålde den. (mamma stod inte ut haha)

Hur som helst, det var ett paradis för oss barn i Kvillängen =)
Vi var ute och lekte hela dagen och kvällen.
När vi äntligen kom in fick Empa och jag, nybakta bullar och varm choklad av mamma.
Så bra man hade det när man var en liten skit.
Visst?

Hanna








Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0