Stackars babybooo

Publicerat: 2009-09-09 | 00:04:03   
Min sjuka pojkvän utstrålar, ta inte på mej, se inte på mej, tala inte till mej, tala inte vid mej, sitt inte här, andas inte, gå och dö!
Känner mej riktigt ovälkommen in hans närvaro...
Han har dock börjat mjukna upp, har fått några pussar på nosen och i pannan.
Stackarn, han ser kry ut alls.
Ska göra lite tee till honom när jag är klar här.
Grönt vaniljtee med vitlök och massa honung!

På torsdag ska vi ut ett helt gäng. Det ska så trevligt så. Vi ska fira min älsk L och jag ska få träffa Louises vänner från amerika, äntligen! Haha.
Jag hoppas självklart Linda och Louise också ska med =)

Bli frisk hjärtat! (L)


Pratade med Louise nyss och vi har planerat in tisdag. Då ska vi till Saluhallen och handla finfina ingredienser till våran traditionella pestopasta. Yummy yum!
Sen blir det nog också en hyrfilm =)



Nu blir det tee för hela slanten.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0