Friday im in love

Publicerat: 2009-09-04 | 12:31:43   
Nu har jag suttit i två telefonköer.
I det ena samtalet gick våra kostnader upp och i det andra gick dom ner.
Ja då gick man väl + - 0 då? Haha.

Sitter i sängen och myser med min baby.
Samtidigt som vi väntar på att få slänga i den sista maskinen tvätt.
Skönt när man håller på det där att sätta upp en tvättid varje vecka. Då slipper tvättkorgen svämma över.

Har inga speciella planer idag. Vilket känns skönt. Ska nog bara vara hemma och ta det lugnt.
Baby ska jobba =( annars hade jag verkligen sett fram emot fredagsmys tillsammans. Tror aldrig vi har haft det någonsin.
Förutom när vi var utomlands, då hade vi helaveckormys =)
Men det blir ju så när man jobbar helt olika tider.

Hade tänkt att följa med baby till gymmet också. Dock inte för att träna men tänkte springa en runda. Och från hanses gym och tillbaka hem hit blir perfekt.
Så blir det!

Nu ska jag ner till tvätten!

Gullig bild,
se bara hur mitt superhårda kindben knycklar babys nos.
Hett ; )

Friday im in love!
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0