New uggs

Publicerat: 2009-09-17 | 22:46:35   

Nu har dom kommit mina nya uggs!


 
Snygga va?!

Älskar dom vafall.
Kommer passa perfekt till vintern =)

Har jobbat idag. Skulle egentligen vara ledig men jag gick in extra idag. Måste få bort all min - tid innan månaden är slut. Och som det ser ut nu kommer jag nog att lyckas!
Sitter och pratar med Louise på msn och vi försöker få bukt på hennes msn så vi kan ha videosamtal.
Någon som har koll hur man gör?

Börjar bli tokförkyld också. Orkar verkligen inte med sådant. Det är Louise den skurken som har smittat mej. Så imon ska vi ha en hemmakväll med massa godis och film =)
Imon är det jobb 7-16.
Nu ska jag fortsätta här.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0