Babys kalasaredag

Publicerat: 2009-09-02 | 00:07:31   

Nu sitter både baby och jag helt slutkörda i soffan och myser. Staffan sitter med sin nya myspysrock (mjukaste ever. avundsjuk! ), sitt nya Xbox och spelar Fifa09 och jag sitter och bloggar thihi.

Sen kl 17.00 har vi haft fullt hus.
Linda + barnen, Emelie, Kaktus, Pappa, Anita, PappaGöran, Naimy, Fasters man + barn, MammaKristina, Magnus och Emmy. 
Hur kul som helst och jag tror alla andra var riktigt nöjda med den mysiga tillställningen. 
Vi har ätit smörgåstårtor, korv med bröd, tunnbrödsrullar, druckit massa vin, lekt barnlekar, gjort pärlhalsband, skrattat en massa och bara haft det trivsamt. 
Det var även första gången våra pappor träffade varann. Och dom verkade komma överens riktigt bra =), satt ute och tjötade under hela kalaset.  

Jag är så himlans trött så jag bjussar på lite bilder istället för att skriva.

Anita, Emmi och Linda =)



Ninnsan och barnen njuter av varandras sällskap



Stora tjocka släkten =)



Hon är så viktig för mej!



Radarparet *kärlek*



Ninnsen och Mandy =)



Klart hon vill ha barn någon gång i framtiden ; )



Kaktus hjälpte till att tvätta både Mandy och Magnus



Min baby 29 år



Lousies fina ljushållare jag fick i födelsdagspresent prydde byrån där all god mat stod haha =)

Tack alla för ni kom och gjorde min babys kalasaredag till en kanonbra dag!
Hanna


Kommentarer
Postat av: Huff a.k.a Linda

Not Ooookey att se ut sådär!!

2009-09-02 @ 08:39:49
Postat av: Gamerguy

Ni verkar ha de tbra :P

Kolla gärna in min blogg också :)

2009-09-02 @ 09:32:34
URL: http://gamerguy.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0