Linas kvällsbok

Publicerat: 2009-09-15 | 23:52:40   
Sikken underbar dag det har varit för mej idag hihi.
Och vädret, så kanon!

Min dag började med en promenix ner till universitetet för att hälsa på Lousies mamma.
Himlans söt och rar mamma!
Efter ett snabbt hej gick vi tillbaka hem till mej och hämtade bilen.
Körde baby till Bliss, sen åkte vi till Mediamarkt och kollade på dator till Louise.
Självklart blir det den snyggaste datorn ever, en likadan som min ; )
Imon ska vi hämta den.

Jag kollade på nya hörlurar också.
Har alltid tyckt att det är sexigt med stora hörlurar. Har letat massa efter dom perfekta och nu har jag äntligen hittat dom =)



Heta va?!
Och baby kommer se ut som en riktig pingla ; )

Sedan gick vi i affärer och planerade framtida köp.
Som pappa säger, då nya pengar rullar in haha =)



She's doing Winnie the Pooh ; )

Alla kör med pälsvästar så jag har hittat min egna variant på väst. En som inte är så lik alla andra.



Ska jag våga köpa den? Lite smått häftig tycker barnsliga jag =) Haha

Nyss så träffa jag en krokodil som körde runt, i en bil.
Han var så tjock och fet, och blåste i trumpet.
Men bilen var för trång och svansen var för lång,
så den fick ligga på ett litet flak där bak.

Fan vad vi har det bra!





Yummy!

Efter bästa och mysigaste måltiden bar det av hem till mej och tills inte så länge sedan låg vi i sängen med tee och kollade på Linas kvällsbok.

 

Jag kunde inte haft en bättre dag idag =)
Tack älskade du!
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0