And they called it puppy love

Publicerat: 2010-04-02 | 23:55:46   
Oh I guess they'll never know
How a young heart really feels
And why I love her so

Jag har världens finaste vän. Och hon fyller år idag. Jag kunde tyvärr inte vara med henne idag, vilket jag är himlans ledsen för.

Till dej puppy.
Jag älskar dej så himlans massa.
Du är så underbar på alla vis. Du ringer mej varje dag för att se hur jag mår och ******* *** ****** *** ****** ****. Hur många är det som gör det? Desamma för dej.
Det vi har är som Bradon säger "Puppy Love"

Jag kommer ihåg första gången vi träffades, det var i köket. Och vi pratade om Thailand och gladiator skor, vi skämtade och hade ett kanon roligt *** och jag föll pladask.
Samma dag frågade jag dej om du ville komma på min födelsedagfest.
Och du sa ja utan att tveka =)

...och på den vägen är det.

Jag hoppas du får en underbar födelsedag.



Finast.

Hanna





Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0