Det vankas raj raj hos Jacobsson!

Publicerat: 2010-04-28 | 10:42:53   
Gick tillbaka i min blogg och kollade vad jag gjorde förra Valborg. Linda, baby och jag lunchade på Lejonet och Björnen utanför oss. Det var kanon varmt ute! Vi i klänningar och baby i shorts, sikken lycka. Linda och jag var och gjorde våra naglar sedan blev det feting förfest hos mej.

Det var förra Valborg det. Denna ser lite annorlunda ut =)



Vi ska vara hos Jacobsson. Och vi blir en del =)
Ems, Linda + ragg och vän/ner hihi, Louise, kära Josefin som jag inte träffat på mer än ett år och pricken över it Jag själv! ; )



Ser massa fram emot detta. Ems har jag heller inte träffat på evigheter. Tråkigt säger vi båda varje gång. Men det är faan ingen som gör något åt det. Varför? Spelar egentligen ingen roll för vi ses ju på fredag! Raj raj!

Vädert ser dock inte lika lovande ut. Ostabilt!



Men det kanske hinner ändra sej haha.
Kul ska det bli vafall.
Och nu ska jag ta på mej sedan blir det stan. Ledig och lönen har kommit in på kontot. Yeeeey!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0