Fight biaaatch!

Publicerat: 2010-04-24 | 20:27:06   


Haha snacka om koncentrerad. Den bjyyyysar jag på haha!

 

Igår fastnade både Louise och jag framför Xboxet. Vi spelade mitt nya spel. Ni vet det där spelet med massa gamla spel från förr. Staffan visade oss Street fighter 2. Hur roligt som helst. Och vi var förvånadsvärt bra haha!
Till och med Staffan blev imponerad =)
Och med en flaska bubbel blev vi ännu bättre. La upp en fetingstrategi och kom riktigt långt hihi.
Fast när klockan slog ett på natten kände både Lousie och jag hur trötta vi var i både fingrar, huvud och ögon.
Då var det dag för älskade Louise att åka hem och lägga sej. Jag själv blev sängdeckad så fort vi sagt adjö.

En fin bild på Staffan och Kaktus från deras sängslapp igår.




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0