Köp nu!

Publicerat: 2010-04-06 | 07:46:23   
När vi var i Thailand handlade allt till kroppen om kokos. Jag köpte med mej massa produkter hem. Det jag verkligen kan rekommendera alla är kallpressad kokosolja
Både baby och jag använder den på blöt hy efter dusch. Vilket gör att huden återfuktas och blir kanonmjuk och len.
Jag använder även den i håret och hårbotten.
Den gör håret mjukt, glansigt och reparerar slitna toppar.
Jag brukar varje vecka då jag jobbar göra/lägga en "kokosbomb" i håret (alltså nästan dränker håret i olja). Att jag väljer att göra det när jag jobbar är att håret kan se fett ut när det är så massa olja i och om man sedan vill ha håret utsläppt ser det inte speciellt fräscht ut. Så därför gör jag det alltid när jag jobbar eftersom håret alltid är uppsatt under mina jobbpass. Smartis ; )
Jag var en idiot  och använde Head and Shoulder ett tag, ganska så länge faktiskt. Vilket är sjukt beroendeframkallande. Så när jag slutade använda det kassa schampoot blev jag jättetorr i min hårbotten. Så nu efter varje gång jag tvättat håret smörjer jag bottnen i olika benor och mjället är nästan helt borta. Glöm bara inte att smörja i blött hår annars ser håret jättefett ut. Urk.

Jag köpte på mej olja i Thailand men det finns även att beställa på nätet. Har inte hittat det i någon affär en men uppenbarligen säljs det där med =)



Köp det! =)

Hanna

 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0