Långfredag

Publicerat: 2010-04-02 | 12:54:28   
Idag är det långfredag, den 2 April. Förra året vid den här tiden låg baby och jag på Raya island och gottade oss i den underbara värmen.
Thailand baby.

Påsken inföll tydligen senare förra året.



Bild från förra påsken. Baby och jag käkade frukost ute och vi kunde sitta och mysa i solen.

Nu på morgonen har jag varit ute och fixat med den ena uteplatsen, jag har tvättat golvet, väggar, bord och stolar. Så nu är det bara kuddarna och lyktorna + som ska läggas ut. Men jag väntar tills imon, det är ändå lite för kallt för att käka frulle därute.

Ska jag snart iväg och sola sen blir det till att köpa frullemat. Tänkte göra lite påskfrukost eftersom baby och jag inte får fira påsken tillsammans i år.

Resten av dagens planer tar vi senare.

Hej så länge.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0