Sjuklansson

Publicerat: 2010-04-05 | 21:09:38   
Faan vilken otur man ska ha då.
Att jag inte kunnat äta mat och äter pencilin och dricker host t-sprit har resulterat i HALSBRÄNNA med stora bokstäver.
Som om det inte var nog med den skiten man redan har.
Varje gång jag hostar känns det som om att någon boxar på skuldrorna och bröstkorgen. Surt.

Stackars baby. Han har sådant tålamod med mej. Han ser hur piss jag mår och vill inte visa att han är lovligt trött på mej, men man ser i hans ögon hur han vill strypa mej och mitt hostande. Jag förstår honom. Vet hur irriterande det är med folk som hostar hela tiden och är på gnälligt humör.
Stackars Ninna.

Idag åkte vi och storhandlade. Inget att rekommendera när man är sjuk. Men vad skulle vi gjort. Kylen och frysen var så tomma att när man öppnade och suckade över tomheten ekade det.
Nu är det vafall så fullt att vi måste skynda oss att stänga så att inget ramlar ut. Det gäller både kyl, frys och skafferi.

Nu ska jag vila en stund.



Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0