Tvdag

Publicerat: 2010-04-08 | 00:36:00   

Det måste varit skönt för baby att gå till jobbet idag.
Även om man älskar varandra djupt tär det verkligen på en när man är sjuka tillsammans. Och jag har varit så himla lipig hela tiden, sen har nog inte min hosta varit speciellt rolig att lyssna på heller. Så det var nog skönt för honom att få en brake från det ljuva sambo livet haha.
Han är bäst min baby.



Idag har jag kollat på tv. Sedan kollade jag lite till på tv. Sedan kollade jag mer på tv. Och sedan blev det ännu mera tv tittande. Ytterst roligt. Piss.

Trodde min bok och mitt Xbox spel skulle kommit idag. Men jag fick ett mejl att skiten var försenad en dag. Typiskt när man som mest behöver det.
Men fick dock ett mess vid 22 tiden att paketet nu var inlämnat till posten och skulle finnas vid min dörr imon på förmiddagen. Wooheeeeje!
Så imon då ska jag läsa och spela hela dagen =)

Faan vad mysig lägenhet vi bor i. All inredning och mysigt ljus gör att man inte kan göra annat än att älska den.
Nu ska jag njuta myshys.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0