Tillbaka baby

Publicerat: 2010-04-19 | 23:07:02   
Pappa kom hem.
För vi längtar efter dig.
Kom innan sommar'n är slut, lilla pappa.

Nu vill jag ha hem min pappa, som sitter fast i Kreta. Jävla askmoln! Jag saknar honom.

Idag har jag bytt däck. Klockan 11 gick jag ner i förrådet och tog fram ett av vår  lilla familjs vårtecken, sommardäcken!
Haha rim.
Klockan 11.47 ställde jag in det sista vinterdäcket. Ganska duktigt tycker jag. Bytte ändå däcken alldeles själv på mindre än en timma!

Har även tvättat bilen och vaxat den. Dock inte själv. Men nu är det också gjort. När solen tittar fram får man tillbaka motivationen till att ha en ren och fin bil. Och nu är nya hjulsidor, bilbokstäver och strass beställda.
Kommer bli så tjusigt så.

Igår träffades äntligen baby och jag efter nästan en vecka ifrån varann. Vi åkte en sväng till svärfar och hälsade på. Har inte varit förbi där sedan innan vi åkt till Thailand. Trivsamt som alltid.

Sedan åkte vi hem och spenderade resten av kvällen och natten i sängen. Bäckenbottsövningar på hög nivå ; )
Och hur skönt var det inte att sova i sin egna säng och ha till gång till sina egna saker. Bästa.



Idag har jag jobbat xtra pass.
När jag kom hem möttes jag av en gladis. Min baby, min fina.
Han hade på sej sina skor jag köpte till honom idag.



Tjusiga va? =)

Nu ska jag koncentrera mej på Roast på Berns.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0