Bråka faan inte med mej idag!

Publicerat: 2010-04-04 | 10:25:02   

Sitter uppe i sängen. Det går inte att ligga ner, då blir det bara en massa hostattacker.
Jag är typ aldrig sjuk, men nu har jag faan verkligen åkt på det.

Hanna Jonssons kuknatt.

Igår när jag kom hem fick jag en hostattack vilket resluterade i att jag spydde ner diskbänken + mej själv, det som kom upp var inte lika vackert som min utsidan ; ), såg ut som sånt där grönt slime man lekte med när man var liten. Uscha! 



Staffan spexar med min spya!




Staffan spexar med min spya!


När jag äntligen slutat spy fick jag en till hostattack och dagens insida la sej som ett lock i diskhon. Faan vad vidrigt.
Ringde Linda i lippanik och hon försökte lugna mej och fick massa mammaLindahuskurer. Tack.

Ställde mej i duschen och fick åter en hostattack och allt mitt vatten jag lyckats få ner kom upp. Sikken jävla natt!

Efter att hållit på och spy i någon timma ringde jag ytterligare i lippanik till Linda över att jag inte klarade mer och behövde åka in.

Snäll som hon är ringde hon sjukupplysningen och hörde sej för vart man skulle åka.
Jävla Axessakuten har tydligen slutat vara öppet nattetid under helgerna och endast gamlestan var uppe. Dåligt tycker jag. 

Linda fick mej att lägga mej en stund och sova någon timma.

Kl 7.06 kom jag in till doktorn och jag fick reda på att jag tydligen hade halsfluss, infektion i luftrören och svår slemhosta. Som om inte halsfluss hade varit nog. Blä!

Utan med någon helst runkmotivation åkte jag ner till Nordstan och hämtade ut mina piller och flytande.

Och nu sitter jag här och känner för att svälja ner alla tabletterna tillsammans med all flytande sörja och hoppas på det bästa.
Nog ingen bra ide eller?

Hungrig som ett as är jag men har varken ork eller aptit till att äta. Orka spy igen!
Kanske blir det lite hjälp till beachbody 2010. Wooheeeej!
Tråkigt bara att jag inte är i det tjockaste laget och behöver banta. Fuckapa!

Vet ni hur man märker att en Hanna Jonsson mår riktigt piss eller är förbannand?
 * Jag svär som en fucking jävla skitunge i nästan varenda mening.
Då är det riktigt illa.

Bråka faan inte med mej idag!
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0