Lite gladare

Publicerat: 2010-04-06 | 00:09:56   
Nu blev jag plötsligt lite gladare. Kan det bero på att jag tog min sista pencilin och host kur för dagen? eller kan det bero på att jag precis beställde

en bok



Jag har verkligen fastnat för tvserien Saltön. Älskar att författaren Viveca Lärn har skapat en egen liten ö i Göteborgs skärgård. De färgstarka karaktärerna har fått mej att smälta.
Love it.
Så nu har jag beställt den första boken iiiiihhhhh!
SKÄRGÅRDMYS.

sen har jag också beställt

mitt första alldeles egna Xbox spel



Massa gamla klassiska SEGA spel. Dom man spelade när man var liten. Det ska tydligen vara samma "kassa" grafik. Vilket jag tycker är toppen! Tycker mycket bättre om den grafiken än den nya grymmegrafiken, den får mej bara att bli snurrig haha.

Detta dimper ner i brevlådan antingen imon eller dagen efter det.
Så nu är mina sjukdagar räddade eller vafall lite grann.

Happyface host host!
Hanna





Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0