Fredag

Publicerat: 2010-04-09 | 21:56:05   
Idag har jag mått mycket bättre. Haft lite hosta och huvudvärk men inte alls som innan. Skönt.
Kan det kanske bero på att vi idag åt våran första frulle ute i solen idag? Mysigt och varmt som bara den.





Tidigare idag åkte jag bort till mina gamla grannar. Jag brukar inte sakna Kvillängen, men så fort jag svänger upp på gatan kommer tårarna. Det var vafall kanontrevligt att träffa Niklas, Inka och Janne. Underbara människor!
Janne var så söt och spolade av min dammiga bil.
Tack.

Sedan var det fredagsmiddag hos pappa och Anita. Mysigt som bara den. Efter middagen tog pappa med mej ner i garaget och skulle visa mej hur man tar sej in och ut ur garaget. Han bad mej går före till bilen. Men när jag kom till parkeringplatsen så stod där en C3 fast i fel färg?! WHAT??!
Pappsen har tydligen köpt en ny bil. Samma märke fast i en annan färg och årets modell haha! Knasig han är hihi. Fast trivs man med en bilsort och får en helt ny bil för nästan inga pengar alls. Varför då säga nej? =)



Fin färg va? Innan hade han en silvrig.

Ska fortsätta kolla Solsidan nu.
Hanna

 

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0