SATC och en längtan

Publicerat: 2010-08-11 | 23:45:22   
SATC började precis och jag har lagt mej bekvämt i sängen med min ljuvliga rosa knäet.

All min längtan går till baby.
Vi har haft ett par fantastiska och underbara kvällar nu de senaste dagarna vilket jag inte ville skulle ta slut.
Take away mat, hyrfilmer, massa sängmys och somna gott och mycket djupt i varandras nakna famnar.
Ja ni fattar hur underbart man haft det.
Men "jobb" kraschar alltid det underbara som man aldrig vill ska ta slut haha.
Lite bittert faktiskt.
Men baby slutar snart och då ligger det ytterligare en hyrfilm vi ska avverka ikväll.
Myspys med baby är det bästa som finns hihi.

Idag har jag jobbat dag 10 av 12.
Jag är så frän och avdankad i skallen så jag hade kunnat jobba minst 5 dagar till utan att gäspa haha.
Vet knappt vilken dag det är eller vilken tid.
Kalendern och klockan är min räddning haha.

Jag just nu.



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0