Slappar solo

Publicerat: 2010-08-06 | 22:46:20   
Boooooo! =(
Jag är ledsen och trött.
Ledsen för att jag inte har min baby bredvid mej och för att vi endast har hunnit säga hej och hejdå till varann i snart två veckor. Detta på grund av semestrar och massa jobb.

Längar tills söndag kväll.
Bara du och jag =)

Och jag är trött för jag satt mej i en jobbsits jag ej kan ta mej ur. Suckprutt.

Idag var jag och tränade. Fixade nytt kort på Sportlife Linne.
Tre minuter till gymmet funkar kanon för mej =)
Skönt att få pressa sej själv till max under ett svettigt träningspass.
Grundar inför nästa utomlandsresa.
Vart den nu kan bär av? ; )

Tidigare idag var jag sjukt sugen på en utgång. Men det suget gick ganska fort över efter jag tränat, tagit en dusch, köpt nyttig kvällis och bestämt fredagsfilm.

 Kvällis = Musli, tranbär och mjölk såklart ; )

Det  blir alltså en slappis kväll ensam.
Brukar ha en liten Kaktus här i sängen bredvid mej på fredagsslappkvällarna men inte idag inte.
Booooo! =(
Det blir helt solo ikväll.
Ska kolla på Casper. Den filmen har jag inte sett på massa massa år.
Älskade den scenen då han blir människa för ett kort ögonblick.
Snygg som faan tyckte jag han var på den tiden.
Hoppas inte min nu- på- äldre- dar smak sviker mej haha.

Jag just nu




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0