Ständigt denna vessla!

Publicerat: 2010-08-31 | 13:17:38   
Nyss hade man inget att gör denna veckan.
Och vips blir den fullspäckad.
Mycket bra haha =)
Jag har slappat tillräckligt.

Imon ska jag träffa fina M för en runda på stan.
Ska bli riktigt mysigt.

Sedan blir det bio med L =)
Toy story 3 3D.
Wooooheeeejeee!
Äntligen!

Torsdag fyller baby 30!!!!!


På fredag kommer J och hälsar på.
Hon sover här fredag till lördag.
Kommer nog bli ett par drinkar på det också =)



Lördag drar tjejerna och jag ut till Hönö.
Till underbara pluttan.
Smögengänget haha.
Ska bli sjukt kul.
Bli försedd med god mat, bästa vänner och utgång. 

Söndag händer det.

Det var hur min vecka ser ut. 
Kan knappt bärga mej.
Men först jobb.
Jobba först leka sen!

Nu damp min nya film ner i brevinkastet.
Ture Sventon filmen =)
Den julkalendern som gick när jag var liten.
Stänigt denna vessla!

Ha en fin dag allesammans!

Bjyssar på en fin bild på Kaktus och Empa!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0