Vaknade för en stund sen

Publicerat: 2010-08-19 | 01:37:45   
Sängdeckade vid åttatiden i tårar. 
Tårar efter att jag försökte sätta upp fittplafonden som kom idag.
Hungrig, toktrött och förhögt upp går inte ihop. Inte alls faktiskt.
Men nu gav jag mej på att igen. Och det gick hur bra som helst.
Så nu sitter den på plats. Och rummet blev plötsligt jättestort och lampan passade jättebra.  
Tummen upp för en händig Hanna.
Skönt så slapp pappa komma och hjälpa mej =)

Idag var det första mötesdagen denna hösten som min chef sa.
Dom orden skar vasst i öronen. Ruttet med höst =(

Men guud så varmt och härligt det har varit idag.
Hela min eftermiddag har jag spenderat med söta Madelene.
Funkar så bra med denna otroligt härliga tjej.
Söt som bara den och lätt att prata med.
Och rolig, mycket viktigt ; )

Vi satt på EXPRESSO HOUSE och avnjöt deras mummaheter =)

Var även och handlade in lite alkohol inför helgen.
KRÄFTSKIVA med familjen =)
Och alkhol till Blissan.
Snäll man är både hjälper till och städa efter stängning och gör alkoholärenden.
Och GRATIS sen också haha!

Snart kommer baby.
Och nu ska jag fortsätt kolla på Pelle Svanslös Silla Skatten =)
Mys.



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0