Bara text

Publicerat: 2010-12-03 | 02:01:13   
Dessa veckorna blev inte alls som jag hade tänkt mej. Jag trodde jag skulle jobba tokmassa och att jag skulle kamma in massa komptimmar till skön ledighet i jul.
Inte riktigt kanske.
Jag blev istället sjukskriven. Vilket suger riktigt.
Nu är jag inne på 3 veckan och tolfte dagen då jag skulle ha jobbat.

TRÅKIGT

Men det kommer att bli bättre.
Nu har jag vafall knappt ont i min nacke alls vilket är ett stort + =)

Idag har jag förberett massa inför morgondagen då papsi fyller år.
Familjen kommer hem hit och vi ska fira!
Empa och jag som ska överraska.
Så som det ser ut nu ser det hur ljust ut som helst hihi =)

Jag har idag varit ute på flera korta promenixer. Tycker det är så mysigt att pulsa omkring i snön. Speciellt när man har helt rätt värmade kläder på sej.
Skidbrallan is the shit.

Har gjort tårta idag med och bakat pepparkakor.
Försöker hålla igång så massa som möjligt så inte mina muskler stelnar till stenklumpar.

Nu ska jag sätta på en mysig julkalender film, mysa ner mej under täcket och bara vara.

Btw hittills tycker jag årets julkalender faller mej bra i smaken.
Tänka sej!

Tidigt imon kommer Lillis.
Ska bli mysigt att slappa med favvotösen tätt intill.
+ ett besök hos dr Husaren.
Håller tummarna.

Nog av text

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0