Julklappskväll toppat med tapas och julmys

Publicerat: 2010-12-18 | 01:06:35   
Louise och Malin har varit här hela kvällen.
Vi kollade på Robinson och Julfilm.
Tapas förgyllde även våran kväll. Yummy!

Sedan hade vi minijulafton. Hur mysigt som helst och alla blev ytterst nöjda.
Av mej fick Louise en massa massa Hello Kitty saker. Från smink till necessärer, trosor och servetter.
Malin fick flanelljamas byxor med gammalmodiga rosor på och en rosa Älv champisflaska.
Fint ska det vara till mina vackra.

Av Louise fick det jag kollat på sen flera månader tillbaka.
En snöglaskula med en speldosa i och där snöflingorna snöar av sej själv.
Älskar den.



Och av Malin fick jag ett jättefint ställ,
som jag hängde alla min dyra smycken på ; )

Älskar den vackra speciella modellen.





TACK för ikväll.



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0