10 dagar kvar

Publicerat: 2010-02-19 | 21:16:46   
Men asså hur mycket kan det snöa?

Måste säga att det är otroligt vackert. Men.
Jag körde fast på parkeringen hos Linda. Fuck. Pappa kom med arga steg upp på parkering och var surslig över att jag åkt ut i snökaoset.
Han hade ju ganska rätt. Prutt.
3-4 decimeter ska det tydligen snöa under kvällen/natten.
Så jag förstår att han blir arg= orolig.

Men nu är jag hemma och har tänt lite ljus och myser framför tvn.
Dom nya gardinerna är på plats och det är hur mysigt som helst.

Se.











Visst har vi det ganska mysigt hihi.

Snart om exakt 10 dagar. Går baby och jag en nattpromenix med nästan inga kläder alls och äter på smarriga majskolvar.
Kommer bli så jävla underbart!
All kärlek till dej min älskade.
Jag räknar flitigt neråt.

Hanna




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0