11 dagar kvar

Publicerat: 2010-02-18 | 12:16:09   
Mina renakroppenpills har inte kommit än. Surt.
Mejlade dem och frågade vart min kur hade tagit vägen.
De bad om ursäkt och sa att de skulle skickas så det kommer fredag.
Bra där!
Vill gärna få det innan vi ska åka. Så jag slipper betala 350 spänn för "ej uthämtat paket".

11 dagar kvar!

Jobb idag 14-21.30.
Fick mess av Louise idag och sa att hon med skulle jobba kvällen.
Nice =).

Snart fyller Linda år också.
Inte denna som kommer men nästa lördag igen ska vi ut och fira henne. Då blir det dunderfest.
För sedan träffar jag henne och de andra på ett par veckor.
Men mest fest för att hon fyller år thhihhi!

Nu ska jag blanda lite dukoral, sen blir det tvätta av ansiktsmask och lite makup.



Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0