Färdigtwinrixad

Publicerat: 2010-02-16 | 11:33:56   

Nu är jag färdigtwinrixad =)
Vaccinerade mej igår.
Dock betalade jag för mycket, så jag måste tillbaka idag och få ett par hundralappar tillbaka.
Var på Järnhälsan så det går på 10 minuter.

Tycker det är ett så bra ställe.
Aldrig mycket kö och nära som bara den + att det finns två tiominutare precis utanför ingången. Nice ; )







Efteråt var vi och åt sushi. Yummy!



Laaa Linda =)



Laa Louise =)




Och jag, hett med det avslöjande plåstret haha.

När vi ätit klart åkte Linda till Mr X och Louise och jag traskade hem till mej och kollade på film sedan somnade vi sött.

Men hur knasigt känns det inte då att det har snöat sedan tio igårkväll tills NU.
Trodde vi var påväg mot varmare tider. Eller vafall att det snart var dags och att ingen mera snö skulle komma. Gillar snön skarpt om man måste välja mellan det och regn och slask.
Snön får gärna ligga kvar och försvinna på en natt då våren är här.
Passar mej utmärkt haha.

Nä men jag gillar snön och har längtat efter längeliggande snö men min hud är i chocktillstånd. Så fort jag missar att smörja mej en dag så blir jag torr som en skorpa.
Så det är ett minus annars är det himlans mysigt.

Dags för lite gaddborstning.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0