Längtar

Publicerat: 2010-02-27 | 00:20:20   
Nu har jag lagt min jobbkläder och nycklar på hyllan.
Kommer inte behöva använda något av dessa ting på 20 dagar!
Fattar ni vad underbart?!
Lycka bubblar ur alla mina kroppsliga hål när jag tänker på vad jag ska göra det närmaste veckorna.
Ha sex på alla Thailands små paradisöar ; )

Längtar!

Imon smäller det för Linda. En crazybananakväll för oss alla!

Idag har jag varit med Louise. Gick lite i affärer. Vår och sommarkläder visst är det lyckopillrigt??
Dagens jag var "bara-tvungen-att-köpa".



Blommig kavaj från Cubus. Urtjusig!



Kortblus blommig blus från Gina.



Shorts med hög midja från Hm.

Ger mej sommar nu!
hihi.

Hanna






Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0