Morgonpigg?

Publicerat: 2010-02-05 | 06:21:59   
God morgon!

Ett dagspass med P** och S*** =)

Har sovit få men ganska goa timmar inatt. Funkar ju sådär när man jobbar så olika. Men man får försöka att inte lägga så stor vikt i det och bara sova ikapp när man kommer hem.
Ångestdämpande =)

Senare idag är det Jönsson som gäller. Vi ska ha lite fredagsmys. Kaktus ska också vara här. Hon ligger dock mest och sover men det ändå härligt med hennes närvaro.
Tänkte jag skulle ta med henne till slottskogen ikväll på en promenix, helt underbart att promenera bland all snö.

Sitter i köket med värmefläkten på mina fötter. Mys.
Baby sover så jag vill inte störa honom med att sitta och knappa på datorn i soffan.

Förövrigt gillar jag att sitta i köket på mornarna. Gillar att äta min frukost här ute. Som man alltid gjorde när man bodde i huset.
När baby och jag äter frulle sitter vi nästan alltid inne framför tvn. Tänder lite ljus och myser i soffan.

Har börjat läsa "Mitt hopplöst normala liv" har inte kommit så långt än, bara ett kapitel. Var så trött igår nämligen.
Tänkte fortsätta när jag kommer hem. Men första kapitlet var bra vafall. Skrivet precis som en dagbok. Bekväm att läsa.

Dags att borsta tänderna och sedan till jobbet.



Hemsk bild på Louise och mej som jag bjuder på morgonen till ära ; )

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0