Söndag

Publicerat: 2010-02-21 | 21:02:53   


Okej,
när jag skulle ut så möttes jag av den här uppsatta lappen.

Gick ut och kollade upp. Sjukt stora istappar vassa som jag vet-inte-vad hängde från alla tak runt hela gården.
Och stora snödrivor som väntar på att ramla ner på någon stackars liten tant, eller mej iiiiii shit!


Låg sedan och läste flera timmar i förmiddags.
När jag låg där och var som mest inne i min bok, hörde jag hur grannarna över oss började tvätta golvet.
Det lätt precis som somrarna när man låg i förpiken, läste PipLarssons och pappa skrubbade däcket.
Mys faktiskt.

Älskar små minne. Dom blir så stora när man påminns =)

Sedan kom baby och vi har myst hela dagen. Ätit god mat och bara varit.
Nu ska jag kolla på hockey med min baby.

Puss.
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0