Spyapa

Publicerat: 2010-02-21 | 01:38:45   

Kärleken är så underbar och härlig.
Jag känner mej verkligen lyckligt lottad som har funnit någon som älskar mej tillbaka. 



Kräktes förut. Två gånger. 
Jag som är så dålig på sådant. Ser ut som en kvävdkatt som försöker fisk så långt ner i toaletten som möjligt.
Får panik av att spy och vet i faan hur jag alltid lyckas kväva mej själv och samtidigt hälsa på längst ner i toaholken.
Ligger dock inte så långt ner att jag badar men nästan.
Jag låter tydligen också som en misshandlad kråka. Hett.
Nog nu.

Vid 19.30 kom Louise förbi med pizza.
Vi kollade på Melodifestivalen, och så kom Polly och The young Victoria.
Vacker film.



Imon ska jag ha myskväll med baby.
Massa mys denna helgen på alla olika mysiga sätt hihi.

Nästa vecka är sista veckan innan vi åker. Wooohejeee!

Har lite att inhandla innan dess.
Två tunikor, pannband, oljor, schampoo, balsam och lite make up. Tänkte jag skulle vila min hud från make men det är kul att vara lite fin någon kväll.

Nu ska jag skriva en lista på våran gigantiska och feta neccesär! Ha!
Staffan kommer bli galen. Oooops.

Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0