Tvättmaskinsnyltare!

Publicerat: 2010-02-24 | 12:54:08   

Jag hatar folk som snyltar på andras tvättider. Speciellt när det alltid är samma person.
Jag har en gammal äcklig tant som alltid ska snylta på andras tider. Hon har faan heller aldrig någon egen jävla tvättid.
Från åtta till tolv varje jävla dag är hon nere och snyltar.

Sedan ska hon säga till en hur man ska tvätta. Vill inte ha hennes fucking jävla äckel råd.
Hon säger alltid till mej att torktumla våra handdukar.
Fuck you!
Jag hatar mjuka handdukar! Känns ju fan inte som man blir torr när man torkar sej på torktumlade haddukar. Kan ju lika gärna faan lufttorka om man ska tumla dom.

Mellan åtta och tolv då man är trött som ett as ska hon hålla på. Jag orkar verkligen inte vara trevlig heller. Om hon är där nere vägrar jag gå ner själv.
Då får Staffan prata med henne, medans jag gömmer mej bakom hans rygg hehe.

Men hon är tydligen aselak också.
Men självklart inte mot oss. Oss ska hon vara så jävla trevlig mot och prata om husets alla hyresgäster.
Snarkpaj med gäspsås!!!

Nu ska vi snart ner igen. Lär ju stöta på henne. Hon har nämligen ett av våra torkrum. Typiskt.
Hon frågade om jag kunde vara gullig att låta henne får torka en timma till.
Jag är inte gullig jag är rädd! Haha!
Frågade henne då hur hon kunde ha tvättat eftersom det var en annan herre som tvättade innan mej.
Då flinade hon busigt och sa att hon hade smitit emellan och tvättat en maskin.
Ja det är ju klart hon hade gjort det. Åååååååååååååå!!
Jag svarade bara mm till ja och gick.

Piss!
Hanna!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jävla kärringar!!

Nästa gång så smiter du ner och slänger ut hennes grejer ur maskinen o torkrummet och så slänger du in dina egna o springer därifrån igen... Då kan hon torka sin jävla tvätt i lägeheten på elementen...

2010-02-24 @ 15:20:10
URL: http://kaktusmittlivsomhund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha! Borde lätt göra det. Men risken finns då att hon tar våran i torktumlaren för den är inte låst.

Hjälp!

Men visst blir man förbannad?

2010-02-24 @ 18:26:09
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0