Tips

Publicerat: 2010-02-13 | 00:29:37   

Babylen hy, finns det något bättre?

Jag har alltid haft mjuk hy. Men varför nöja sej med mjuk när man kan få mjukare ; )
Ett litet mjukistips.

Jag peelar och srubbar huden minst en gång i veckan.  
Och smörjer alltid efter varje dusch in mej med Natusan baby oil (på blöt hy).  

Använder mej av två stycken.
Vanliga Natusan på dagen och Natusan bedtime oil om jag tar en kvällsdusch. Bedtime oilen gör så att man känner sej lugn, harmonisk och färdig för att hoppa i säng. Njutis.



Min kroppspeeling heter Whipped Sugar Srawberry Vanilla.
Och jag använder bara en vanlig peelingsvamp från gekås hihi.

Min pojkvän säger ofta att jag har babylen hud.
Så jag tror det funkar vafall? ; )

Hanna





Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0