Muskelbiffiga ögonlock?

Publicerat: 2010-02-17 | 16:48:23   
Jag har fått tics. Sjukt jobbigt och ju mer jag tänker på det håller jag på ännu mera. Jag blinkar typ tusen gånger på en och samma gång.
Fuck!

Det började vid jul typ.
Någon vecka efter snön kommit. Tror mina ögon fått en chock över det kalla och torra vädret.
Men det är sjukt störande. Kommer på mej att göra det flera gånger om dagen, och när jag kommer på mej och försöker sluta blir det ännu värre.
Hur kul är det?!

Ska köpa ögondroppar, för det verkar ju som det snön kommer ligga kvar ett dag till.
Kommer ju snart få tränningsvärk och kramp i ögonlocken.

Undra om man kan få muskelbiffiga ögonlock? ; ) *tssssss*



Hanna






Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0