Läslus?

Publicerat: 2010-02-23 | 00:41:47   
Jag bara läser och läser och läser lite till.
Älskar att ligga i famnen på min baby under vårat stora pluffsiga täcke och bara läsa.
Och lite tända ljus på det såklart.

Jag har nu redan läst ut tre böcker på mindre än en månad.
Och imon kommer min fjärde hihi.

Sandor slash Ida.
Har sett filmen.



Och Linas kvällsbok.
Tyckte den var jättebra både ettan och tvåan. Och filmen är lika bra fortfarande haha.

Idag jobbade jag 16-21.30.

Baby och jag var först på förmiddagen och vaccinerade honom (heter det då?). Fort och smidigt.
Tycker änna bra om Järnhälsan. Hatar när saker och ting tar hundra år, vilket det absolut inte gör här. Än haha.
Sedan körde jag honom till Kungälv och därefter till jobbet.

Tog en lång och härligt dusch när jag kom hem.
Så nu sitter jag här nyduschad med ansiktsmasken på och har precis fixat mina tånaglar inför resan.
Å jag vill åka nu nu nu!



Ska kolla på Fucking Åmål nu.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0