20 januari

Publicerat: 2010-01-20 | 16:22:44   
Nu har jag kommit hem från ännu ett givande APT. Tycker vi har blivit riktigt bra på att utnyttja våran tid på bästa sätt =)

Jag har också fått äran att gå en Handledarutbildning som
riktar sej för praktikanter mellan 18 och 24 år. 
Jag hoppas det är något jag klarar av bra.
Hade verkligen velat bli och vara en ung inspirationskälla för ungdomar inom funktionshinder.
Lite skrämmande är det. Men denna typen av kompetensutveckling och erfarenhet lockar för möe för att jag skulle kunna tacka nej.
Sen har jag ju en bra och trygg chef som kan ge mej stöd, och duktiga arbetskamrater jag kan få råd och hjälp av =)

Nu ska jag betala lite räkningar och vänta på Louise sen ska vi nog slappa en stund, för att senare åka till Linda.

Dagens outfit.





Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0