Disney ONICE baby

Publicerat: 2010-01-10 | 21:38:42   
Igår var jag uppe med tuppen. Ninna skulle till utsällningen tidigt. Vi gick upp vid 8 tiden. Inget Ninna var särskilt glad i. Hon sprang tillbaka in till sängen flera gånger, och vägrade äta sin frulle. Efter att ha låtit henne ligga och mysa framför värmefläkten i sängen, var dte dags för en liten promenix. Med suröronen på skaft gick vi ut en 5minutare.
Hämtade upp Empa hemma hos henne eftersom hon hade så mycket saker hon skulle ha med sej. Vill ju inte att min älskade syster ska behöva ta vagnen så tidigt på monnen. Hon har dock bil men utan miljöbil suger det att stå inne i stan en hel dag.

När jag väl var hemma var klockan nästan 10. Kröp ner bredvid baby och vaknade inte förrän 16. Uppenbarligen ganska behövligt.

Sedan var det Disney ONICE för hela slanten. Louise hade aldrig varit på tidigare, vilket gjorde det ännu mer spännande för henne.
Hon tyckte det var lika fantastiskt som jag =)
Tur det haha.



Det klassiska Disney ONICE fotografiet =)



Lilla sjöjugfrun.



Lite otydligt men det är Lilo och Stitch



You and me =)



Peter Pan



På väg till Landet Ingenstans.



Slutet gott allting gott



Dags att handlihandla =)



När vi kom hem kollade vi på film, sen gick vi ner till förrådet och Louise hjälpte mej att plocka undan därnere så stora jullådan fick plats. Tack hjärtat!

Vid 4 kom baby hem och vid 5 halv 6 kom Magnus.

Staffan följde sedan med Magnus hem och Louise stannade kvar ett tag till.
Det blev en lång dag och jag kom inte i säng förrän 8 på morgonen!


 Staffan väckte mej ganska så tidigt idag, om man då tänker på när vi alla kom i säng. Kl 13.3o ringde min telefon och baby bad mej hoppa in i duschen och komma bort till Magnus.
Åkte förbi HAPPY SUSHI innan jag kom hem till Magnus. Har längtat hur länge som helst efter sushin i Stenungsund. Yummyyy!

Haha måste berätta. Det är så trevligt att komma till Stenungsund, för man lyckas alltid få sej en massa söta komplimanger när man är ute på stan, eller det kanske heter i centrum? Haha ingen aning. Men vafall.
När jag kommer in på HAPPY SUSHI säger herren som jobbar
- Jag blir alltid så glad när jag ser dej.
Jag neg och tackade.
Gullig sagt tycker jag.

Sedan skulle jag ut en snabbis och hämta ut pengar. Då kommer två äldre små söta tanter fram och frågar

Söt tant 1- Är du någon känd flicka, en sådan från tv?
Hanna -
Söt tant 1- Nä okej, för vi har nämligen inte så flotta töser här i Stenungsund.
Hanna - Åh tack!
Söt tant 2- Du är inte härifrån va?
Hanna - Nä från Göteborg
Söt tant 2 - Det var det jag tänkte eller från Stockholm

Haha så jäkla sött sagt =)

Hemma hos Magnus och Emmy åt vi sushi och våfflor =)
Var bara där ett par timmar för vi var alla dundertrötta. Men ett par timmar är alltid något hihi

Nu är vi hemma vafall och maten står i ugnen. Det blir sen middag ikväll.
Potatisgratäng med skinka och purjolök i. Mums!

Hanna




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0