15 januari

Publicerat: 2010-01-15 | 23:10:43   
Först så vill jag bara gratta mej själv på födelsedagen om fem månader.
- Grattis Hannispannis!
- Tackar!

Ringde till pappa också och snyltade till mej ett grattis thhihiii.

Understimulerad?!
Kanske dags för en promenix snart!

Men vafall.
Ninna och jag har firat denna dagen med, massa mysis, nya kläder och lite yoghurt på maten.

Ska ge er massa söta bilder istället, än tråkigt blarr.



Pullan och min nya skooooor!

Jaja Empa, jag vet vad du tänker. Men hittar man en favorit varför inte köpa alla färger. Då vet man att man blir nöjd vafall ; )



Pulligull och min nya TOKvarma mössa. Tummen upp!



Jag älskar henne så massa!





LOVE!




Jag har aldrig sett min syster lyckligare innan Kaktus kom in i hennes liv.

Till min syster och så jag ser på hennes kärlek till Kaktus.



Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0