Sladdar sabbar

Publicerat: 2010-01-18 | 18:01:15   
Nu sitter jag i sängen, utan kablar. Så jävla skönt att ha trådlöst igen!
Hatar kablar och sladdar. Så jävla fult!

Jag är så trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag kan heller inte komma ner i varv och bara somna. Men jag hoppas på att få bli sängdeckad snarast.

Har också äntligen bytt alla min silverringar i öronen, till guldringar.
Har haft samma i flera år, och alla mina andra smycken har varit i guld. Jag är en guldmänniska men jag har inte orkat bara.
Tar nämligen nästan 100 år att byta. Hur svårt som helst!
Men nu är det löst. Woooooheeeeeeej!





Nu



Nu går det inte att hålla upp ögonen längre.

Natti på ett par timmar
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0