2 januari

Publicerat: 2010-01-02 | 23:42:19   

Gott nytt allesammans!
Hoppas alla hade en lika bra och kravlös nyår som jag hade =)

Min nyår firades på bästa sätt tillsammans med baby, Linda, Magnus och Emmy + ett par till.

Vi började med att hämta upp Linda på bestämd plats, sedan bra det av till Stenungsund.
När vi kom fram till pappaGöran var han och Naimy halvvägs påväg till sitt firande.
Lite kramar och skratt, så var vi sedan ensamma i detta otroliga hus.



Naimy och Göran (svärfar) =)

Osminkade och ofixade slappade baby, Linda och jag fram till 23.oo.
Vi åt också en god nyårsmiddag och drack en hel del alkohol av alla dess olika slag.
Njutbart!

Men som sagt kl 23oo, gjorde vi oss iordning, tog våran alkohol och gick försiktigt ner till taxin. Sjukt halt med massa massa snö. 

När vi kom fram till Staffans barndomskompisar var kl 23.55 alltså perfekt lagom till tolvslaget.

GOTT NYTT ÅR!

Orkade inte med några nyårlöften. Fyllelöften suger haha.

Efter någon timma kom Emmy och Magnus och kvällen blev fantastikt bra.

När vi sedan skulle hem, hade våran skjuts glömt att stänga av ljuset på bilen så batteriet hade sagt tack och adjö. Men det löste förstås min baby hihi.

Vi kom nog hem vid 5 tiden och då var det skönt att krypa ner bredvid det vackraste jag vet och drömma sött.

Vaknade vid 2 tiden dagen därpå och förmiddagen spenderade jag tillsammans med svärfar. Vi kollade på "En fisk som heter Wanda"
haha såg den för en herrans massa år sedan med pappsi och Empa. 
När resten av röset hade vaknat till liv, hade Naimy dukat upp med god frulle =) Mums!



Bakis men lika glad ändå =)
På pappaGörans uteplats.

Vi åkte inte från Stenungsund förräns till kvällen. 

När vi kom hem gjorde vi italiensk låda, så gottit! Sedan var det slapp i sängen till Allrams höjdarpaket.
Kan bara inte få nog av gamla julkalendrar!

Och till dej snällaste Pia. Tack för att du tog mitt pass på nyårsdagen, det betyder så mycket. Du gjorde så jag riktigt kunde slappna av. Gott nytt till dej!

Kom hem från jobbet för ett tag sedan. 12-21.30, funkade.
Imon har jag tagit semster och det är himlans skönt. Då ska jag träffa L =).

Dags för lite filmgluttande. Gissa vilken film haha.
Hanna

 


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0