Läsa

Publicerat: 2010-01-25 | 00:40:34   
Jag kan verkligen inte bestämma mej för vilken bok jag ska beställa nu innan resan. Älskar att läsa men jag har inte haft tiden till att köpa mej någon ny bok. Vill verkligen köpa mej alla Sune böckerna.
Men jag vill helst ha en pocketbok, trivs bättre med det när man ligger på stranden.

Vill också läsa Gynnings andra pocket, eller Känn pulsen slå.

Får se vilken det blir.

Nu har jag klickat hem Känn pulsen slå i pocket såklart ; )



Känn pulsen slå är självbiografin som tar vid där den uppmärksammade Vingklippt ängel slutade. Vi får följa Berny då hon sjunker allt djupare ner i en värld av droger, tabletter, alkohol, självförnedring och sexmissbruk. När Jonas kommer in i hennes liv får hon plötsligt något som är värt att kämpa för – men klarar hon av att bli drogfri, och det svåraste av allt: att möta sitt förflutna?

Ligger i brevinkastet om ett par dagar.
Kommer säkert hinna läsa klart den innan vi ska åka, men då blir det nog Sune böckerna som följer med i resväskan =)

Nu ska baby och jag kolla på ****** **
Hanna


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0