Nya armband

Publicerat: 2010-01-24 | 02:25:48   
Har precis legat och pratat med Linda i över en timma. Tiden går fort även när man har viktiga saker att prata om.
I love you.

Idag har jag jobbat dagen + kvällen. Massa att göra mer än vad jag hade tänkt mej.
Men nu är det passet klart och jag har tagit semester imon. Så nu tänker jag bara njuta över att jag är ledig imon och att min jobbhelg redan är slut =)

När jag kom hem satte jag på mej en ansiktsmask tog våran laptop och la mej i badet och kollade på film.
Min nacke har idag varit stelare än någonsin så det var behövligt att ligga någon timma i ett hett bad.
Mjukis!



Imon ska vi till Stenungsund och träffa svärmor. Har inte träffat henne sen julafton så det ska bli massa trevligt =)

Det är verkligen så himlans viktigt att det funkar med sin svärmor. Speciellt om man är flickvännen. Jag och svärmor har nog alltid kommit bra överens. Vi tycker olika om många saker. Men jag kan vara så öppen och ärlig mot henne ändå, vilket känns så himlans skönt och avslappnat. Hon är heller ingen person som lägger sej i. Istället frågar hon och är väldigt hjälpsam. Så uppskattat.
Hon är även mycket rolig och charmig som bara den. Det gillar jag skarpt.
Hon är kanon helt enkelt.

Min storasyster. Du är något av det bästa som finns i mitt liv.
Hur skulle jag klara mej utan dej och dina råd.
Du får mej alltid att må så bra. LOVE

Måste visa min söta armband jag köpt.
Är ingen smyckesmänniska, men dessa bara älskar jag. Det är barnarmband också så de passar min lilla handled perfekt =)





Tjusiga va? =)

Baby ringde precis och sa lite fina ord. Mys!

Nu ska jag kolla klar filmen jag började kolla på förut.
Hanna

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0