Förflyttningsteknik och inbeodring

Publicerat: 2010-01-26 | 22:54:57   
Då var denna dagen snart slut. Idag har jag varit på utbildning hela dagen, Förflyttningsteknink. Vissa saker var kanon och mycket användbara andra mindre användbara. Men jag tror vi alla var ganska nöjda med dagen. Efter utbildningen var klar vid 15.30 blev jag inbeodrad resten av kvällen.
Det sög stort.
Men är nu glad att ha fått lite extra pengar och att jag nu ligger näst sist på inbeodringslistan =)

Jobbpasset var dock bra. Jobbade med Louise och ****. Louise och min sista jobbdag, troligtvis någonsin. Boooooo! 
Känns skumt. Vi jobbar bägge hilmans bra tillsammans, effektivt men mycket noggrant. Vissa bara klaffar man med i alla arbetsmoment. Louise och jag är sådanna. Jag hoppas att någongång i framtiden kunna få arbeta tillsammans med henne igen.
Hon är min soulmate i arbetslivet.
Men jag kommer dock har kavr henne ändå, på andra ställen. Men jobbet är ju alltid jobbet.

Innan jag kom hem tankade jag upp bilen. Skönt när bilen är fulltankad!

När jag kom hem hade baby hällt upp ett bad till mej.
Min bok jag beställde häromdagen hade också kommit (superfart) så jag la mej i badet och läste min ny bok thihiii.
Njutbart.



NU ska jag fortsätta läsa min nya bok!
Fortsättning på utbildning imon 8- 12, sedan efter det lite lösa planer.
Hanna





Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Trackback






RSS 2.0